haha lite fakta ssööruuh ! (A)

Ditt namn? Natalia Catala Constace Björn
Hur Lång är du? 1.57 cm
Spelar du något instrument? nej fyfan! fotbollsspelare (A)
Dina första tankar när du vaknar? ooh nej .. orkar inte!
Vart befinner du dig just nu? vardagsrummet
Biter du på naglarna? dålig vana!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? haha jadu , har massa -.-
Har du några husdjur? ja , en hund i spanien
Är du singel?  jau just nu iallf !
Vem är snyggast? typ..?! haha
Vem vet mest om dig? mamma och pappa typ
Vad vill du ha just nu? ben&jerrys
mål i livet? haha vet inte
Rädd för? kackelackor , usssh !

McDonalds eller Burgerking? hamburgare donker / pomes Bking
Sjunger du? haha när jag är själv
vad har du för skostorlek? 36 :$
Vill du gifta dig? självklart , när jag har hittat den rätte
Kommer du överens med dina föräldrar? typ båda ?
Din hårfärg? ljus brun
Skor du hade på dig idag? har inte haft några på mig (A)
Vad sover du i? trosor och tröja ?!
Kläder du har på dig? just nu trosor och tröja!
Favoritårstid? sommar
Favoritmat och dryck? paella / fanta faan ! :)
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är natalia !
Hur svarar du i mobilen? hej jag heter natalia vad heter du (A)
Sov du ensam inatt? jau
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov faaan !  ;O
Vad var det senaste någon sa till dig? ring mig om 20 min
Druckit idag? juice (A)
Godaste glassmaken? DAAAIIIM
Drömmer du mardrömmar? ALLTID !
Favoritklädsel?  jeans,tröja och kofta ?
Hur många kuddar sover du med? 1
Längtar du mest efter just nu? spanien !
Vad luktar det nu om du sniffar lite? känner ingenting , är förkyld
Saknar du någon just nu? ja ,
Snus eller cigaretter? ush ! inget av dom
Vill du ha barn? ja, nån dag väl.
Längtar du till din nästafödelsedag? självklaaart !
Är du blyg? ja ibland typ
Tycker du att du har dialekt? haha vet inte riktigt
Tycker du om fester?  ooofc ?
Tycker folk du är snygg? ingen aning faktist
Har du använt någon hårprodukt idag? hårspray
Vad har du för planer till helgen? vara med amanda och elham typ
En bra film? jadu , det finns skit mångaa !
Vem får en kram?  vem vill ha ?
Vem får en puss? vem vill ha ?(A)
sprit, cider, vin eller öl? dricker inte .
Hund, råtta eller katt? hund faan ! hata katter :O
Tycker du om din pappa? jag älskar min pappa ♥

 typ jätte gammal bild -.- ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0