SPANIEN IMORN :D

tjaaa alla :) hade alla roligt igår ? för jag hade as kul med familjen (A) jag fick massa julklappar av tomten ^^ haha,
fick en dior parfym, en väska och en hudkräm, platång och typ massa pengar men jag var skyldig mamma massa pengar så har inte så mycket kvar ;( .. hoppas jag får fler juklppar nere i spanien ;D  av pappa har jag önskat mig ett par nya fotbollsskor och hoppas jag får dom .. men ska jag vara ärlig så tror jag att jag får dom för det är det ända jag har önskat mig av pappa och av alla andra har jag önskat mig pengar och lite andra grejer !.. haha hoppas jag kommer hem RIK!


vad gör ni ? vad ska ni göra idag ? .. idag ska ja faktist träffa Elham och Amanda , Elham ska sova över här och Amanda vet jag inte om hon får för sina föräldrar , men jag hopppas det ! vi ska ha massa kul och utnyttja tiden vi har tillsammans innan jag åker till spanien.  Elham vill ju såklart följa med till flyggplatsen som hon nu gör varje år och det tycker jag är roligt , då behöver jag inte vänta själv med mamma på flyggplatsen (A)
det ska fan bli kul och åka ner till spanien och träffa hela familjen och alla mina kompisar ,
och desutom ska jag träffa min lille brosha som jag nu inte har träffat på skit länge , kan lägga in nån bild på han sen så får ni se hur söt han är ;$
men men , nu ska jag faktist packa lite , så ses vi ikväll :D
pussy / N

bror ! <3 [toni]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0