23/4-09

Hej baby..
Idag vakna jag ungefärd vid halv 7 och var jävligt trött . Nassim kom och hämta mig 10 över 7 så fick han stå och vänta på mig i typ 10 min hihi . Nu sitter jag och snackar med Anton hihi . För nån dag sen fick jag reda på att jag fick omprov på matten igeeeen och jag hatar verkligen matte så det går åt helvetet och pågrund av det kunde jag inte gå på träningen idag , så jag vet inte om jag får vara med på matchen på söndag men jag hoppas det iallf och den matchen är också jävligt tidigt så jag är skit irriterad för varenda helg nu så kommer jag få vakna tidigare för alla matcher är typ skit tidiga -.- * snark * kollade precis på Noras blogg och hittade det här :

Sök på endast erat namn, alltså inget efternamn eller mellannamn!
Kolla på sjunde bilden, så kommer ni se ut om några år..
Om det är ett träd eller ett hus eller något annat så går ni sju bilder framåt.
Alltså den sjätte bilden, då är det så du ser ut om några år. Även om det är motsatt kön så kanske du operar dig, vem vet !

så här kommer jag se ut ;




Sök på google på erat namn hus. Ex, Natalias hus..
Sen tar ni 18e bilden och där är erat hus om några år. Om det inte är något hus där,
så bläddrar ni fram till det första hus ni ser och där är erat framtida hus sötnosar,
om det inte finns något hus på någon sida så kommer ni antingen bo hos era föräldrar eller utomhus!

det tog hundra år och hitta ett hus :O
men här är mitt hus i framtiden ;



skriver mer ikväll , puss hare bäst suckers ! !   / världens bästa Natalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0