fredag 16/1-09

tjaaa :)
idag har skolan vart jätte tråkig , vart på ganska dåligt humör men vet inte
riktigt varför. men många trodde att ja va sur på dom men det va jag inte , förlåt ni som trodde det ! <3
efter skolan har jag faktist varit med elhaaaam , vi haar gjort massa saker .. (: och idag ska hon sova över hoos mig !
ikväll ska vi nog bara titta på film och ha det chill..
nu ska vi kolla på film , och käka lite ben & jerrys ! mumms (A)
ni får hare braaa faaan !

men här får ni ett litet test :

Bläddra igenom alla sms och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna :)


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
asså kan du ringa mig , har inga pengar :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Okej :) , ha en bra dag ! älskar dig mest !

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
hej :D <333

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

hihi saknat dig

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
?.... <33


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
haha jag sitter vid dator :p är fortfarande sjuk, men vill komma imorn !:)


7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Kollar på film :)<3

8. Vad vill du höra mest av allt?

Bra :)<3


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt
ska vi mötas 20 över 7 ?<3

10. Din romantiska replik?

2 sec :O

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
jorå söt <3

                                                                                                                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: alba

hahah sötnosar!

2009-01-23 @ 21:12:46
URL: http://honeys.blogg.se/
Postat av: natalia

du jaa <33

2009-01-24 @ 13:56:39
URL: http://naataaliaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0