haha jag dööör ! XD


haha jag e inne på
www.tjuvlyssnat.se och typ dör av garv  !
här kommer 2 stycken verser :)

Cubus, Kista Galleria

En kvinna av något större storlek tittar på kläder precis vid ingången till Cubus. Hennes son ~5 sitter vid provdockorna och ser uttråkad ut.
Sonen: Mamma, kan vi inte gå nuuu.
Mamman: Jag ska bara titta lite till, vänta.
Pojken (suckar och säger sedan högt): Men mamma, det här är ju en affär för smala tjejer!
Mamman rycker till, tar sonen i handen och småspringer därifrån.




Det är efter midnatt och en kille och en tjej ~20 sitter på spårvagnen och pratar högt. Båda två verkar vara ganska fulla.

Tjejen: Förresten, vad är det jag har hört om att du ska börja dricka vin? Det är ju jätteäckligt. Fast i och för sig, man blir full snabbt och det är billigt och...

Killen (avbryter): Ja, men det är inte därför.

Tjejen: Va?

Killen: Jag vill kunna dricka det på middagar och dylikt, som en social grej liksom. Inte för att bli full.

Tjejen (märkbart upprörd och helt seriös): Men vad är det som händer med folk egentligen?! Bara för att vi har fyllt 20 betyder inte det att vi måste börja tycka om alkohol, sluta skratta åt fisar och avsluta våra konton på Lunarstorm! Fan!
Ingen säger något mer och resan fortsätter under tystnad.








Kommentarer
Postat av: krissemissen <333

ja sa ju de natttiiii :D <333 :D <3 :D <3 :D <3

2009-01-29 @ 21:00:39
Postat av: Anonym

Natalia!!! jajaja como has canbiando hee ajaj aora esta mas buena ajjaja xd be que un besooo (LLL)!!



LL'

2009-06-24 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0