lördad 24/1-09 I LOVE MOOVIES (a)

heej alla sötonsar ,
jag vet att jag inte har skrivit på jätte länge , men grejen är att jag inte hinner .. har läxor varje dag och träning 3 dagar i veckan , så jag kommer ta en liten blogg paaus , men kommer skriva nån gång ibland men inte varje dag .. men jag kommer nog börja blogga varje dag snart ! hoppas jag , för jag älskar verkligen att blogga.. men men idag har jag inte gjort så mycket bara tittat på en massa filmer , som t.ex
'' little black book ''   sen  '' wldchild ''   &  '' ladder 49 ''     3 otroigt braa filmer , ni borde titta på dom :)
och nu måste jag faktist fixa mig för vi har familje middag här hemma hos mig , hoppas det blir kul (A)
 hare braa så längee ! <3



                        


                      

  jaaa, som sagt filmerna är otroligt braa , titta på dom !               



                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0