onsdag 28/1-09 cs geeeek (A)

tjaa alla söta bloggare !
idag har jag va på en rättegång men klassen .. typ ganska trist , typ höll på somna (A)
sen drog jag , anton , nassim , rengin , abtin , nora och krisse sen stack vi till IO , HAHA där alla
cs nördar går till , så jävla roligt ..  jag känner mig som värsta geeeek :O jag börjar bli som anton och
nassim och alla dom där , fett scary ! så vi hade typ bara en lektion på hela dan .. fett sköönt !
och när jag kom hem var jag faktist med ruuungaaan ( rengin )
vi kollade lite på tv och va inte på datorn !
men men nu ska jag ska jag faktist , snacka lite på msn och sen kolla på tv ..
men vi får se om jag hinner skriva ett till inlägg innan jag går och lägger mig (:

här kommer en bild på mig och rungan ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0