1/5-09

hej alla söta bloggläsare .
börja tycka att det är tråkigt att skriva varje dag , så jag
ska ta en blogg paus . men jag kanske skriver nångång
ibland när jag har lust .. men iallf , nu är jag e hemma hos
cynthia och vi väntar på att maten ska bli klar , hennes pappa
grillar så det ska bli jävligt gott , och cynthia sitter och klagar
om att hon är hungring '' asssso vafan är maten klar snart? ''
så låter hon just nu haha :D .. men ikväll ska jag och mamma
sova här . aa juste vill passa på att gratta min sötaste viola som
fyller 13 idag , grattis älskling, <3
men ni får hare bäst människor , ses nån vacker dag !
 / VÄRLDENS BÄSTA NATALIA  


Här har ni en bild på min bästavän cynthia .




Kommentarer
Postat av: V I O L A

tack älskling <3333

2009-05-03 @ 17:35:51
URL: http://violaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0