börja blogga igen ?!

hej alla läsare , nu har jag hört från ganska många att dom vill att jag ska börja blogga igen , vad tycker ni ? men iallf , idag hade vi Operationdags Verket så jag va hemma och rensa rabatten , så jävla äckligt .. man hittade allt möjligt , maskar , spindlar .. fyfan , så jag ringde nassim så att han kunde hjälpa mig hihi . sen kom nora också . Vid 19.00 åkte jag och nora till kista för hon skulle köpa silverchampo typ .. Nu kollar jag på barca och united och det står 1-0 till barca och jag är överlycklig .. haha massa har sagt att united ska vinna som tex .. Lydia , Anton , Rasan , Hanna och några till, men tyvär suckers ni suuuger ! :D  men nu ska jag kolla vidare på matchen .. pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anton

UNITED VINNER OCH JAA Börja igen :D:D

2009-05-27 @ 21:27:03
Postat av: natalia

hahah vi leder ju redan med 2-0 gubben ;)

haha okej , <3

2009-05-27 @ 22:31:20
URL: http://naataaliaaa.blogg.se/
Postat av: Lydia

uited e fortfarande bäääääääääääst <3

2009-05-28 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0