godmorgon!

godmorgon alla ! idag har vi igentligen sovmorgon 9.00 men jag glömde bort det  helt så jag vakna som vanligt som om vi börja 8.10 som varje torsdag . men iallf , nu kollar jag på MTV breakfastclub . Snart kommer Rengin och Nassim och hämtar mig så att vi kan gå tillsammans till skolan , hihi . Aa juste ni vet väl att jonas brothers kommer till stockholm snart, jag kan bara inte missa .. Men dom billigaste biljeterna kostar 1000 kr -.- men men , jag får väl övertala mamma för man måste bara gå , annars dör jag haha . men skriver mer sen , pusspuss



och här bjuder jag på en ganska gammal bild på mig , där hade jag fortfarande
tandställning .Eller juste jag har ju inte skrivit på länge och för er som inte vet
så tog jag bort tandställningen för ungefärd 3 veckor sen .
=)

Kommentarer
Postat av: L

Skönt att slippa tandställningen eller? ;)

2009-05-28 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0