hungrig !

tjabba ! sitter här med Vendela och vi har precis solat , det va så himla skönt att bara sitta ute i solen .. vi käkade minst 3 glassar haha. Men ni sitter vi iallf och kollar lite på tv och ska snart äta nånting som mamma ska laga. Ikväll ska jag till Elham och vi kanske ska till stranden och bada men jag bangar fan , det kommer vara iskallt och jag vet inte riktigt om jag vågar :$ Men vi kommer säkert ha jätte kul like always. Jag och Vendela har iallf haft det jätte kul =) Vi gjorde en massa videoinlägg igår med det gick inte så bra , men lägger ut en av dom sen kanske så får ni se hur det gick.
Men nu ska Vendela skriva i sin blogg . pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0