snart ska natalia sova ! =)

tjaabba ! har väntat på datorn hur länge som helst för att skriva ett inlägg hihi .men iallf idag har jag bara vart med elham och vi har haft det mys , like always . idag hade jag träning och Elham kom och tittade på den .. efter det drog jag , Elham och Amanda till kista för att jag och Elham va ganska hungriga så då tog vi en hamburgare på donken hihi , jag äter mig tjock . Efter det så skulle Amanda köpa en bikini så vi drog till stadium för den bikinin hon ville ha fanns där så då gick vi dit och hon köpte den .Och sen skulle jag och Elham ta tåget mot kunsträdgården och Amanda mot Akalla så när jag
och Elham går på tåget så träffa vi på en massa aikare som skulle på matchen idag .Jag ville ju gå , men det gick inte =(  Men jag lovar jag ska gå på nästa !  men nu ska jag nog sova , skriver imorn . pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0