/ Amanda

Det har gått ganska lång tid nu, minnen håller på att suddas, vänskapen håller på att blekas..Vi ser våra nummer på mobilen, stannar vi till när vi ser vårt nummer, eller passerar vi den omedveten..Att höra varandras röst kommer det att bli en stor förvåning eller en lättnad av att få höra den.. Kompisar kommer och går sin väg, hälften kommer aldrig tillbaka, bara dem ärliga kompisar får en plats i ens hjärta.
Med tur fick vi en plats i våra hjärtan. Nu är det upp till en själv hur stor platsen var, betyder vi något till varandra eller inte...

Ville bara berätta att jag saknar dig otroligt mycket, du fick dessutom en liten text om hur mycket en vän kan betyda.. För mig kan inte ord beskriva min kärlek till dig.. Natalia mi vida, te echo de menos. I miss you. Ben yoksun du. Tu me manques, I alla hundratals språk kan detta bara betyda en sak..
Jag saknar dig ..♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken bra kompis.

behåll henne, ganska svårt att hitta sånn som hon:)

2009-11-25 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0