Natalia Hissar / Dissar !



*  Lov - Jo jag hissar lov för att det är då man får spendera sina dagar mest med dem man verkligen inte kan träffa så ofta. Själv skulle jag vilja åka till Spanien varje lov så att jag fick träffa min pappa mer..
 
* Carmen & Carlos - Man kan väl hissa personer också? men iallf , dem har jag känt sen jag föddes och dem har ställt upp för mig i alla lägen när jag har behövt dem som mest, även fast dem bor så långt bor.

* Mat - Ja, dem flesta brukar ju gå upp i vikt av mat/godis osv. Men tex jag, jag kan äta hur mycket som helst , en massa chips, en massa godis osv utan att gå upp i vikt ! =)



* Falska vänner -
Det är seriöst det värsta jag vet. Som tex när man berättar nåt för någon som man tror att man kan lita på och sen går den och säger det till en massa andra.. eller om nån kompis vet att jag gillar en kille och sen börjar hon snacka så mycket med honom att han börjar gilla henne och sen skiter han fullständigt i mig.

* Folk som snackar skit bakom andras rygg - Blir så irriterad på folk som tex alltid snackar skit om folk bakom deras rygg och sen om man har bråkat med alla sina vänner och inte har nån annan att vara med så går man till den personen man gämt snackar skit om.. fårstår ni vad jag menar ?

* Uggs - Jo dem kanske är jätte varma och sköna men själv jag tycker att dem är så grymt fula, inget snack om saken.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Natalia, läs bloggen..

2009-11-03 @ 22:36:08
URL: http://wendellas.blogg.se/
Postat av: Mika

Bra där Nati, MAT!!!

hahah, de två grisarna :P<33

2009-11-05 @ 15:06:00
Postat av: natalia

haha hell yeaaah mika :D <33

2009-11-05 @ 20:16:34
URL: http://naataaliaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0