dag 11 - Det här saknar jag

Det ända som kommer upp i mitt huvud när jag hör/läser saknar då tänker jag på både min pappa och min farmor. Min pappa bor i Spanien och jag träffar honom 2 gånger per år och jag saknar honom hela tiden. Ibland önskar jag att jag bodde i Spanien så att jag skulle kunna tillbringa mer tid med honom än vad jag gör.. Och farmor dog för 1,5 år sen ungefär.. Hon har alltid vart som en extra mamma för mig och så bara försvinner hon.. och lämnar mig, jag kan fortfarande inte tro det även fast det är så. Eller rättare sagt, jag vill inte tro det... Har tyvärr ingen bild på farmor på datorn men här får ni en bild på pappa :)


Kommentarer
Postat av: corinne

Fin blogg :)

Kram

2010-12-15 @ 20:26:26
URL: http://corinnesmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0