dag 4 - min bästavän

jag måste nog säga att jag har 3 bästavänner, först och främst kommer Carlos och Carmen som är syskon som bor i spanien. Jag känner Carlos sen dag 1 i mitt liv och carmen lärde jag känna två år efter. Hur mycket dem betyder för mig, det går inte och förklara med ord. Dem har stått vid min sida när jag har behövt dem som mest, även fast dem inte bor i här i Sverige. Jag pratar med Carlos ungefär 2 gånger per vecka och samma med Carmen. Det är dem kompisarna jag träffar mest när jag åker ner till Mallorca. Vi har alltid så jäkla kul tillsammans. Och jag vet att dem kommer vara min bästavänner livet ut, vad som än händer..



Och så kommer Elham som jag lärde känna när jag flyttade hit. Första dan i skolan tyckte jag att hon var den mest jobbigaste ungen jag någonsin hade träffat haha.. nej men anledningen till det var att jag inte kunde svenska och hon sprang efter mig hela dagen och frågade massa grejer och jag förstog ingenting, hehe... Men iallf, vi har haft våra jobbiga perioder när vi inte har sagt ett ord till varandra på veckor även fast vi går i samma skola, och dem veckorna kändes otroligt konstiga.. Men men, Elham är min andra halva, min soulmate, helt enkelt min bästavän! jag älskar dig <3


haha as gammal bild på mig och bästavän! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0