PARTY PARTY !

hejsan EVERYBODY ! :)
idag sov älskling här, vi hade jätte mys som vanligt. vi har kollat på film och så, och för en 1 timma sen föjlde jag med honom till tuben för han skulle träffa Rami i kista och sen skulle dem dra på träning. Men iallf Idag ska jag och några tjejer till Maria, vi kommer ha så jävla roligt, vänta er en massa bilden imorn. men då måste ni lova att kommentera en massa. Men jag ska börja fixa mig för jag ska träffa Elham inne i stan vid 17.00 eller nåt. Skriver efter jag duschat.
kyssar ! ♥








Kommentarer
Postat av: Krissemissen<3

OH är det er nya NOlärare på sista bilden? D_D

2010-01-31 @ 14:32:22
URL: http://krissemissen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0