Svar på tal !

Anonym om här kommer 4 bilder från idag ! visst är jag snäll ? =) :

vad hände mellan dig och vendela igentligen ? ;O
 
Svar: Mellan mig och Vendela har det inte hänt så mycket, jag tröttnade helt enkelt på hennes sätt och vara. Och sen när hon skrev en massa fula grejer om min kompis på sin blogg då bestämde jag mig för att skita i henne.. Men nu bråkar vi inte eller inte jag iallf. Och nu ska vi hålla på med massa lärare och lösa problemet. Men det finns inte så mycket att lösa mellan oss, har ingen speciellt att säga till henne heller :)


gamla minnen, dem glömmer man aldrig..


Anonym
om förlååååt ! :

vrf var ni på sjukhuset o vrf har du massa nålar i dig o så :S<3

Svar: Haha många frågar samma sak. Jo det va såhär att min lillebrorsa fick ett virus och då smittade han mig och det är därför vi låg på sjukhuset men massa nålar och sånt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0