internet har fuckat, men nu är världens bästa tillbaka !

Hej sötnosar !
förlåt för att ni har fått vänta så länge på ett inlägg men som isabelle sa, mitt internet funkade inte så ja. Tack så mycket gumman för att du gästbloggade ! Men iallf, dem här 3 dagarna har bara vart ganska tråkiga faktiskt. i tisdags så hade jag träning, det var grymt skönt att börja igen, det va så jävla länge sen som jag inte tränade pga att jag har vart skadad ( fortfarande ) och så har jag vart i Spanien. Men jag kommer om en stund, ska ner och hämta en glass. så skriver jag om en liten stund. kyssar på er sötnosar !

Här kommer en massa bilder, hoppas ni njuter ! ;)


grrrr, Hittade dem här glasögonen hos Amanada haha.

Rebecca & Rengin sötnosar !

sexigt Manfred ;O

<3


haha Rebecca, Nassim och Nathalie !

Natalia Catalá Björn !

Jag älskar dig älskling <3

Anton, bästis :) <3
 
men grr, va sexig ! ;)

muuuuuuuuums, ellerhur becca ? :D


Kommentarer
Postat av: biel

guapaa que ets (L)

per cert, xepa molt sa foto de ses ulleres xd

testim ;)

2010-01-28 @ 17:55:21
Postat av: natalia

Svar : jaja bieel ! testim molt pitufo meeu (L)

2010-01-28 @ 18:54:42
URL: http://naataaliaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0