ingen rubrik

Hej gullungar ! :)
Idag vaknade jag och Ernst vid 10 och gick ner efter ett tag och käkade frukost. Sen drog vi ut, men det blåste ganska mycket så vi gick in igen och kollade på derby.. Och förresten (stavning?) idag fick jag en datskärm av Ernst. Tack älskling :D Men iallf, Rengin och Nassim gick hem för ett tag sen, vi pluggade lite och sen kollade vi på yersy shoure (stavning?) haha. Men nu ska jag dra, kommer strax :)


haha min pojke, igår ! ;)

i love you..


Flo-Rida - Rewind
PS: du måste vänta typ 4 sekunder tills låten börjar :)


Kommentarer
Postat av: Krissemissen

oohfan jag vill också åka till grönan :/

2010-05-03 @ 22:12:14
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0