en ny person, en ny vän, Natalie Forsber ♥

Jag har funnit en ny vän, som heter Natalie Forsberg och bor i kramfors. Hon är verkligen hur söt och snäll som helst. jag var rädd över att jag inte skulle få några kompisar där uppe, men jag hade fel. jag har funnit en underbar vän. hon skrev ett inlägg där hon berättar lite om mig, om att hon tycker att jag är söt, för att jag har ett par röda converse som är en storlek förstor, för att jag har små händer, och så är hon lite avis över att jag pratar spanska. hon är bäst, jag längtar till fredag för då åker jag upp till Kramfors igen. så därför är jag överlycklig, jo för att jag har funnit, henne

Kommentarer
Postat av: milia

tacå så jätte mycket sötnos vad glad jag blir :D

2011-08-20 @ 13:00:05
URL: http://milish.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0