äntligen hemma!

tjena, sorry för så dålig uppdatering dem senaste dagarna, jag har nu vart och kampat med skolan satt jag har inte haft tillgång till någon dator.. hade tänkt och berätta lite om veckan, jag kan börja med att säga att det var värsta veckan i mitt liv. första dagen träffades alla på slussen och tog en buss mot värmdö, vi gick av bussen efter några stationer, och började gå. vi gick i 3 timmar och sedan kom vi till vårat camping ställe. fixade tälten och allt annat. vi har haft en lektion per dag och så har vi haft massa aktiviteter. sammalagt har vi gått 12 mil på hela veckan, helt sjukt. jag förstår inte hur jag har orkat. jag är stolt över mig själv haha. satt jag kom hem idag, och jag är verkligen helt slut! men nu ska jag kolla film. höres! :)


risig tjej!

teodor och shino! :)

världens bästa lärare johan, jag och nattis!

jag haha, teo och nattis!

jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0